sobota, 8 marca 2014

Nowy haft do filmu

Pamiętacie mój projekt kostiumu do filmu? Zaczęłam realizacje od haftu na gorset:


cały obraz tu:
http://fashion-hi-story.blogspot.com/2013/07/dyplom-part-v.html

Haft został wykonany na jedwabnej morze o splocie rypsowym, tak jak było w projekcie. Morę sprowadziłam ze Stanów, o znalezieniu takiego koloru i w ogóle mory w Polsce można tylko pomarzyć. Projekt raka jest zainspirowany japońską grafiką z okresu edo, która inspirowała również barokowych i rokokowych designerów tkanin w Europie. Technika haftu jest całkowicie awangardowa i nie zawiera ściegów historycznych. Najpierw zapełniłam powierzchnię przędza z czerwonego jedwabiu (właściwie jedwabną watą), następnie uzupełniłam koralikami i cekinami. Koraliki są szklane, cześć z nich pochodzi ze zniszczonego naszyjnika mojej babci z lat 50' i do tej pory czekały na swoje drugie życie. Poniżej cały haft i detale.
















 Oświadczam, że zarówno haft, obraz jak i ich fotografie są moją własnością artystyczną i intelektualna i nie zgadzam się na kopiowanie i publikowanie tych treści gdziekolwiek bez mojej zgody.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz