piątek, 11 kwietnia 2014

Projekty kostiumów do filmu "Odjazd na Cyterę"

I wreszcie, narysowałam, sześć kostiumów, sześć postaci z filmu "Odjazd na Cyterę". Długo się zmuszałam do tego, ponieważ rysowanie czegoś, co wymyśliło się dwa lata temu jest okropnie nudne ;) Ale teraz zmotywowała mnie potrzeba chwili, gdyż potrzebuję port folio ze wszystkim, żeby zdobyć jakieś dofinansowanie na scenografię. Zapewne gdyby nie to, rysowałabym projekty przed samą obroną (nie licząc oczywiście trzech obrazów, z którymi mogli się Państwo zapoznać już kiedyś) Galeria projektów i zdjęć związanych z kostiumami do filmu będzie stale uzupełniana i dostępna zawsze na mojej nowej stronie na Facebooku, na którą serdecznie zapraszam:



Poznajecie niektóre postaci, tkaniny i elementy kostiumów? Teraz mogą państwo zobaczyć jak to wygląda jako cześć jednej całości ;) Na początek pani de Maintenon i kolejne postaci prezentujące przekrój estetyki barokowej od wanitatywnej, po zmysłową:







A na koniec dziewczyna w sukni proto rokokowej do ostatniej sceny ;)




Oświadczam że grafiki są mojego autorstwa i mam do nich wyłączne prawa autorskie, proszę ich nie kopiować, nie manipulować ich treścią oraz nie wykorzystywać do własnych celów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz