poniedziałek, 8 września 2014

Zdjęcia z planu filmowego "Odjazd na Cyterę"

W niedzielę skończyliśmy zdjęcia do filmu "Odjazd na Cyterę". Praca nad montażem i udźwiękowieniem rozpocznie się w październiku lub listopadzie, a film będzie gotowy w styczniu. Na razie postanowiłam wrzucić kilka zdjęć z planu, które mają styl reportażu. Juz niedługo opublikuje ich więcej. Ich autorką jest Magdalena Nurzyńska. 




Na zdjęciach nasze aktorki: Magdalena Jabłońska, a poniżej Anna Żebracka.


W tle nasz operator Miłosz Hermanowicz i trzecia aktorka Marta Weronika.



Operator Miłosz Hermanowicz w pejzażu.



Cała ekipa razem z Marią Lengren i Adą Smyk



Marta Weronika w czerwonej sukni




Ciocia de Sevigne i ciocia de Rambouillet




Anna Żebracka w zielonej sukni




Nasza niezastąpiona Romy Julia Stępniewska, organizatorka produkcji.


Ada Smyk zamienia się w Ninon Lenclos



Poniżej wspaniała fryzura, która wyszła zupełnie przez przypadek i kolczyki z nieregularnej perły, które zrobiłam w komplecie do koralowca na staniku.


I jeszcze kilka zdjęć Ady w sukni której dotąd nie publikowałam, a która powstała jako ostatnia.





Maria Lengren w stroju Monbazon przed i po...







6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Stylizacje aktorek są zachwycające, uwielbiam Twoje frelanges! Jestem bardzo ciekawa, jak suknie wytrzymały taki spacer w wodzie - ja zawsze bałam się wchodzić w sukniach do wody ze strachu, że będą całe brudne od mułu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. suknie niestety są brudne od mułu, ale to nic, w końcu w tamtych czasach stroje nie były zbyt czyste po spacerach ogrodowych i błotnistych drogach, więc teraz jest bardziej realistycznie. No a ogółem, suknie stały w wodzie od 4 nad ranem do 12 w południe.

      Usuń
  2. Świetne! Zdjęcia z genialnym klimatem! Ciekawa pora dnia do robienia zdjęć. Niebanalna sesja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęliśmy kręcić film około 4 nad ranem, więc zdjęcia z planu też zaczęły sie o tej porze. Czy ja wiem że niebanalnie? Filmy zazwyczaj kręci się od świtu

      Usuń