wtorek, 25 lutego 2014

TOŻSAMOŚĆ KLASOWA ARYSTOKRACJI

Drodzy stali czytelnicy i goście, jak wiecie od dwóch lat pracuję nad dyplomem, którego najważniejszą częścią będzie realizacja filmu kostiumowego pt. "Odjazd na Cyterę" wg. mojego scenariusza i reżyserii, oraz z moją scenografią i kostiumami. Czas realizacji tego wielkiego przedsięwzięcia bardzo się rozciągnął, ponieważ musiałam zgromadzić fundusze na jego realizację. Teraz jednak praca nabiera rozpędu. Przy pomocy krawcowej - rekonstruktorki tworzone są gorsety, a ja póki co przygotowuję tkaniny: haftuję, maluję, wyszywam itd. Niebawem zobaczycie efekty naszej pracy. Film zostanie nakręcony we wrześniu tego roku, a potem nastąpi postprodukcja i w lutym 2015 roku odbędzie się moja obrona otwarta, wystawa i pokaz filmu. Wszystkie etapy pracy podobnie jak dotąd będzie mogli obserwować na blogu. Musicie jednak wiedzieć, że na ASP dyplom jest dziełem wieloczęściowym. Film jest jego najważniejszym elementem, ale nie jedynym. Oprócz tego jest jeszcze typowa teoretyczna praca pisemna, oraz aneks. W moim wypadku aneks będzie projektem scenografii i kostiumów do filmu o rewolucji francuskiej pt. "Bal de victime".

              Natomiast praca pisemna została właśnie ukończona. "Tożsamość klasowa arystokracji w dobie absolutyzmu" to tekst który pisałam dwa lata, ale tak naprawdę jest wynikiem dziesięciu lat pracy i wielkiej pasji. 

obwoluta mojej pracy i spis treści 

PRZÓD

TYŁ I GRZBIET



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz