sobota, 11 kwietnia 2015

Konkurs na rekonstrukcję w Wilanowie



Zapraszam do udziału w tegorocznym konkursie Muzeum pałacu w Wilanowie na rekonstrukcje ubiorów z czasów Króla Jana Sobieskiego, przy którego organizacji miałam przyjemność współpracować. Już w 24 i 25 kwietnia, w Staromiejskim Domu Kultury, odbędą się bardzo ciekawe dwudniowe konferencje - wykłady i warsztaty. Warsztaty otwiera moje wystąpienie  połączone z projekcją mojego filmu "Odjazd na Cyterę", a następnie kolejne, fascynujące prezentacje. Będzie można posłuchać między innymi pani kustosz z działu tkanin i ubiorów zabytkowych w Muzeum Narodowym w Warszawie - Ewy Mianowskiej, mojej drogiej koleżanki Zuzy Chmielewskiej, której wykłady są zawsze bardzo ciekawe, Anny Gniecieckiej - konserwatorki tkanin i bardzo wnikliwej wiedzy, Justyny Bornińskiej z którą kiedyś odbywałam praktyki w Muzeum Narodowym i innych. Pełny program i szczegóły w linku 
http://www.konkursmoda.wilanow-palac.pl/index.php?header_id=1&menu_id=86&lang=PLEmotikon wink, przy którego organizacji miałam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz