poniedziałek, 31 marca 2014

Golden Gold - Nowa tkanina do filmu "Odjazd na Cyterę"

Kolejna tkanina do filmu gotowa! Tym razem złoto-złota, imitująca adamaszek, inspirowana angielskimi projektami Jamesa Lemana z początku XVIII wieku. Malowana ręcznie złotą farbą z drobinkami metalu na jedwabiu. Jak widać, ta jest prostsza niż poprzednia i praca nad nią zajęła mi jedynie trzy dni, ale czeka mnie jeszcze wykonanie najambitniejszego projektu, do którego wykonania przymierzę się w tym tygodniu. Rysunek już jest, więc trzymajcie kciuki. 


Galeria projektów i zdjęć związanych z kostiumami do filmu będzie stale uzupełniana i dostępna zawsze na mojej nowej stronie na Facebooku, na którą serdecznie zapraszam:




Detale:





Oświadczam że hafty, obrazy i zdjęcia sa moją własnością intelektualną i artystyczna i proszę o nie publikowanie ich nigdzie i niewykorzystywanie bez mojej zgody, oraz nie manipulowanie ich treścią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz